جولیمان

جولیمان

جولیمان

جولیمان

جولیمان

گوشت سفید ترکیه

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ

گوشت سفید ترکیه

1. گوشت بوقلمون، به طور طبیعی با کم چرب بدون ترک، معادل یک گرم چربی در هر 30 گرم گوشت است. بنابراین، افرادی که نیاز به خوردن غذاهای کم چرب دارند می توانند آن را بخورند. 150-150 گرم گوشت بوقلمون تقریبا نصف اسید فولیک ضروری روزانه را تامین می کند. در ضمن، یک منبع مفید پروتئین، سلنیوم، روی، پتاسیم و ویتامین B1، B3، B6 و B12 و تریپتوفان آمینو اسید شمارش می شود. 3. ترکیه باعث کاهش کلسترول، آرامش و آرامش می شود، از سرطان جلوگیری می کند، ترشح تستوسترون را افزایش می دهد و سیستم ایمنی را تقویت می کند. گوشت سفید و گوشت بوقلمون حاوی پروتئین و رژیم کم چرب است. افرادی که باید غذاهای کم چرب مصرف کنند می توانند از قسمت سفید گوشت بوقلمون استفاده کنند.
گوشت سفید گوسفند

گوشت سفید یکی از انواع گوشت نامیده می شود گوشت گوشتی مانند مرغ، بوقلمون، بلدرچین، شترمرغ و برخی از منابع ماهی. گوشت سفید در زبان عامیانه گوشت گوشتی است که سبکتر از گوشت قرمز نور است.
تفسیر گوشت سفید

خوردن گوشت در چهار طرف است اول: اموال دوم: میراث سوم: فقر چهارم: ناامیدی. گوشت هر حیوانی که حضور داشت، علت مالا بود و گوشت آن ممنوع بود. ممنوع است.
گوشت با گوشت سفید

مواد لازم: برای 4 نفر سینه مرغ 1 تخم مرغ دو زعفران یک قاشق چایخوری آب لیمو تازه 1 قاشق چای خوری نمک به مقدار مورد نیاز فلفل به مقدار مورد نیاز از پیاز 1 اونس 2 آماده سازی: پستان مرغ با برگ و کیک پیاز و نمک. سپس ریشه آن را ریشه و تخم مرغ، زعفران، لیمو و فلفل را به آن اضافه کنید. روغن را در یک تابه گرم کنید و Coco را در آن بگذارید و آن را سرخ کنید. گرما باید ملایم باشد. هنگام کشیدن، گردو کوکو را با گوجه فرنگی و سبزیجات تزئین کنید.
ماست با گوشت سفید بخورید

خوردن کباب کردن کباب با ماست و انعقاد مستقیم آنمی و کاهش جذب آهن در این بخش، ما انواع آنمی و نقاط مرتبط آن را خلاصه خواهیم کرد. کباب کردن آهن در گوشت را در هر حالت خوب و بالا می کشد. ویتامین C می تواند جذب آهن را در منابع غیرشیمیایی مانند حبوبات، دانه ها، میوه های خشک و سبزیجات سبز تیره سبز را حدود 3 برابر افزایش دهد. تنها چیزی که جذب آهن را مختل می کند، مصرف لبنیات با مواد غذایی حاوی آهن است. "انواع مختلفی از کم خونی وجود دارد، اما در همه آنها، ما هموگلوبین خون را از دست می دهیم، که البته، اکسیژن را به مغز و سایر اندام های بدن کاهش می دهد. البته ما با بیش از 3 عادت انواع کم خونی، یعنی کم خونی کمبود آهن، کمبود اسید فولیک و کمبود ویتامین B12. مواد تشکیل دهنده: پیاز پیاز سیر مرغ، فلفل سبز نصف قاشق چای خوری تازه قاشق چایخوری قاشق چایخوری آب لیمو تا آنجا که شما نیاز به کره، نمک و فلفل دارید. مرغ را خرد کنید. ما پیاز را می خوریم، آن را می بریم و با گوشت مخلوط می کنیم. فلفل ها یک وعده غذای خوشمزه، نمک و فلفل و زنجبیل را به گوشت اضافه کنید. کمی زعفران اضافه کنید و آرد سویا را اضافه کنید و دوباره دوباره میل کنید. مواد لازم را در یخچال قرار دهید تا دو ساعت آن را خوشمزه کنید. ما کوره را برای گرم کردن اجاق گاز روشن می کنیم، سپس فویل را در سینی تخلیه کرده و گوشت را روی آن صاف و صاف کنید. با استفاده از قلم مو، مواد زعفران را مالش دهید و یک خط گوشت را با یک دستکش روی گوشت ایجاد کنید. البته، قبل از قرار دادن سینی در اجاق، کره را تقسیم می کنیم و آن را روی مواد قرار می دهیم. سینی را در حداکثر اجاق به مدت 15 دقیقه قرار دهید. توجه داشته باشید: اگر شما یک جارو برقی ندارید، گوشت را ریز ریز کنید و یخ بزنید.

  • عزیز مولایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی